MAC x Cinderella Collection for Spring 2015

sexta-feira, 6 de fevereiro de 2015


Timeless and courageous, the most famous Disney princess of all inspires a limited-edition colour collection magical enough to make all your fairytale dreams come true. Beloved for generations for her kind heart and determined mind that dares to dream, Cinderella envisages enough makeup shades to fill a pumpkin carriage.

Free as a Butterfly Semi-sheer golden nude (Lustre); Royal Ball Fleshy pink (Lustre)

Happily Ever After Cool milky pink with bluish pearl; Glass Slipper Light milky pink with pinkish pearl



A Cinderela não é, de todo, um dos meus filmes da Disney favoritos, nem ela é das minhas Princesas Disney favoritas, mas esta colecção da MAC está muito fofa e não podia deixar de partilhar. Apesar de achar que não haja nada que seja mesmo indicado para mim e para o meu tom de pele, acho que há produtos interessantes e não custa nada fazer uma visita à loja quando chegar a colecção em Março.

Original source: Temptalia

Sem comentários:

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs