Olá Agosto e Bom Fim-de-Semana!

sexta-feira, 1 de agosto de 2014


Olá, Olá!! Em primeiro lugar, peço desculpa pela minha ausência, mas andei sem inspiração e afastei-me um bocado do blog, mas agora já estou de volta e tenciono publicar com mais regularidade.
Esclarecida a minha ausência, o que vão fazer este fim-de-semana? Vão de férias? Para onde? Sou uma cusca...contem-me tudo!! Eu vou estar por Lisboa e para a semana tenciono ir à praia. 
Entretanto deixo-vos alguns links que encontrei estes dias pela web...

Hello, Hello! Firstly, I apologize for my absence, but I've been uninspired and stepped away a bit from the blog, but now I'm back and I intend to post more regularly. 
Clarified my absence, what will you do this weekend? Go on vacation? Where? I am super nosy so please tell me everything about it! I`ll stay in Lisbon for the weekend and intend to go to the beach during next week. 
In the meantime I leave you some links I found on the web these days ...

  • Um documentário sobre os sem-abrigo em Vancouver, Canadá / Streets of Plenty - a documentary about the homeless in Vancouver, Canada.
E.../And...
  • Homeland Season 4 Teaser:


Bom fim-de-semana a todos! 
Have a wonderful weekend everybody!

Sem comentários:

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs