A Broke Shopaholic #1

sexta-feira, 12 de abril de 2013

Olá minha gente!

Decidi criar esta rubrica para mostrar e falar de todas aquelas coisinhas giras que gostava de ter no meu e até posso comprar sem peso na consciência, mas também daquelas que adorava ter, mas a minha consciência e carteira proíbem!

Podem-me seguir no Pinterest e ver o MyWishList Board onde estão algumas das coisas que vou falar aqui. Ou no Polyvore e ver alguns dos looks criados por mim.

----------//----------

Hi there!


I decided to create this category so I can show you and talk about all the stuff I´d love to have, those I actually can afford and those that I can`t because my conscience and pocket forbids (or sometimes only my conscience).

You can also follow me on Pinterest and see MyWishList Board where I put all the stuff I`m gonna talk about here. Or in my Polyvore where you can see some of the looks I created.

----------//----------

1) New Fuity EDT`s  Eau de Toilette from BodyShop - 9,99€ (Not Guilty!)

Here
A Body Shop lançou 8 novos perfumes florais e frutados, com gel de duche e cremes para combinar.
Os aromas disponíveis são: Côco, Manga, Moringa, Toranja, Satsuma, Shea, Morango e Baunilha. Acho que os que terão mais saída serão os de côco e baunilha, e tenho pena que não tenham feito um de limão ou citrinos, pois seria a minha escolha. Não havendo, qualquer um dos outros parece-me bem e vou adquirir alguns aromas para o Verão.

Body Shop has launched 8 new floral and fruity scents that you can match with their bath and body products. They come in the following scents: Coconut, Mango, Moringa, Pink Grapefuit, Satsuma, Shea, Strawberry and Vanilla.
I think the two best selling will be Coconut and Vanilla and I`m sad that they don`t have the lemon scent or a citric scent, that would be my first option. But the others seem good to me, as well, and I`ll be stocking up some scents for the summer.


2) Prada Saffiano Leather Tote - 1.600€ (Guilty!)

A mala é linda, linda, linda, mas não me parece que valha o dinheiro que pedem.

The bag is gorgeous, gorgeous, but I don`t think it`s worth the price.


Prada Saffiano Tote - here; Cheaper version here

3) Valentino Rockstud Patent Leather Sandal - 767,58€ (Guilty!)
More models and colours here
Valentino RockStud Ballerina Flat (483€) Here - Great cheaper version here


Adoro de coração estes sapatos, são chiques e parecem super confortáveis. Mas, infelizmente, são caríssimos e eu não consigo dar tanto dinheiro por um único par de sapatos, por mais bonitos que sejam. 

I love this shoes. They look so chic and comfortable. But, sadly, they`re too expensive for my budget and I just can`t spend so much money on one single pair of shoes, as pretty as they are.


4) Maison About Milano: Floral Jacket - 190€ (Not Guilty)

O casaco é lindo e o preço não é assustador, tendo em conta os preços dos casacos em lojas como a Zara ou a Massimo Dutti.

The jacket is gorgeous and the price is not so scary, especially if you have in mind the prices of jackets in other stores as Zara or Massimo Dutti.



Francesca Jacket - here




Espero que tenham gostado das sugestões :) Beijinhos
Hope you enjoyed the suggestions :) Kisses


Sem comentários:

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs